Men fy vale vad dålig jag har blivit. 
Sjuk alltså. 
Vaknade på söndag morgon med pytteont i halsen. Inte så mycket mer än så. 
Sen kom måndagen och upp tidigt för morgonskift på jobbet, gjorde ondare i halsen och en liten hostbacill fanns också där. 
Lite feber hade jag men det gick bra att jobba ändå. 

Tisdag morgon var ännu sämre, ondare i halsen och mer hosta. Feber letade sig över 38 grader. 

Idag onsdag var det samma visa. 
Ont i halsen, hostattacker tills jag spyr, hes så man knappt hör mig när jag pratar och feber en bit över 38. 
Samtliga nätter har jag sovit max fyra timmar. 

Imorgon är det redan sista dagen på den här veckan och jag hoppas jag vaknar åt det bättre hållet då. 

Har ju en Liam att ta hand om i helgen :)






1 kommentarer

Charlotte

25 Jun 2015 13:51

Var håller Mats hus nuförtiden? Man ser inget om honom i bloggen.

Kommentera

Publiceras ej