Vilken himla tur att jag råkade fylla år precis samma dag som årets sommarfest på jobbet gick av stapeln. 

En fredag då jag var ledig så jag hade massor av tid att fira hemma med barnen innan jag begav mig till Stora Räppevägen. 

Kvällen inleddes av lekar i lag om sex personer. 
Därefter grillat till mat och underhållning av inhyrda musiker. 
Det hade visst kommit till deras kännedom att en viss jänta fyllde år den dagen så alla ställde sig upp och sjöng för mig. 
Jag gillar inte riktigt att vara i centrum sådär men det gick över snabbt som tur var :)

Efter maten fortsatte lekarna och sen var det dans och karaoke innan en del av oss drog vidare runt 21.30. 

Vi var två bilar som först hamnade på förfest längre bort i Öjaby hos en kollega (som inte var med på sommarfesten). 
Ganska snabbt därefter körde våra chaufförer oss in till stan. 
Chaufförerna stack direkt så kvar var vi sju. 
Nästa gång jag tittade mig omkring var vi bara fyra stycken kvar. 

Jag hade jätteskoj och blev hämtad kl 02. 
Glömde kvar en massa grejer på jobbet som jag hämtade dagen efter så det var inga problem. 



Gula sommarnaglar



Redo för fest


Tillbehör


Öltältet - bara att ta för sig










Förfesten






Bishops






1 kommentarer

Anonym

24 Nov 2015 20:34

Så kul att hittat dig igen Linn. Halv 8 Sara här:). Sarascleaneating1 på IG :). Tyckte se dig i city någon v sedan och idag kom din blogg upp på Google då ja sökte på halv 8 Växjö. Du hade nämnt mig där.

Kommentera

Publiceras ej