Den här veckan kommer susa fram. Det känner jag på mej.
Segaste måndagen är bortgjord.

Tisdag: Vanlig dag på jobbet.

Onsdag: Halvdag, ska med Ville på öron/näsa/hals på eftermiddagen.

Torsdag: Vanlig dag på jobbet.

Fredag: Fredde är ledig. Hämta nya bilen efter lunch.

 

Frågan är hur vi löser det med barnen. De gillar ju inte att åka 28 mil fram och tillbaka sådär, vilket jag förstår.

Kanske kan vi fråga Freddes föräldrar vad de gör på fredag till lördag. Drömmen hade ju varit en övernattning där eftersom Fredde jobbar där dagen efter. Då skulle jag kunna följa med också och hämta hem barnen.

Och skulle allt det klaffa, kan jag och Fredde ta det lugnt i Jönköping och springa in på Biltema som Fredde bums vill. Vad är det med karlar och såna affärer? Jag tycker vi kan besöka A6 där IKEA finns istället.

Tänk så mycket plats vi har i bilen då!

 

Nu ska jag vakna upp ur drömmen och ställa mej vid spisen....igen...och jag hatar det!

2 kommentarer

Kimsan

31 May 2010 20:23

Det är skoj att läsa om er också! / November, trodde att det var tidigare med tanke på att du redan är i vecka 18!? Men jag hade ju inte räknat efter! Fin bil ni ska skaffa! vad kostar en sån om jag får vara nyfiken? Kram

Helén

31 May 2010 21:11

Ska ni upp till mina trakter.. Bor 4 mil öster om jkpg. Lycka till med bilinköpet. Kram

Kommentera

Publiceras ej