Vad har vi hunnit med idag?
Vi har promenerat till min farmor och hälsat på. Vi har ätit lunch tillsammans med Agnes som kom hit, sen åkte vi till henne för att fika lite.

Bestämde att vi skulle ses imorgon på stan för lite mera shopping.

Vi har varit på middag hos min faster och nu sitter vi hos pappa igen och ser på film.

Jag har fått ta emot tråkiga besked idag. Ett problem som ska lösas och som det nu börjar hända grejer med.
Tur jag har rediga släktingar här uppe som tar tag i sakerna och hjälper till. Hade jag bott här hade jag gjort mer också, nu får jag tacka för allt de gör under tiden.

Jag har träffat några idag som säger att jag blivit så smal =)
Nog tror jag de överdriver lite, men det är roligt att höra!

Nu har jag inte tid att sitta här längre, skulle egentligen bara kolla kontot så jag vet vad jag har för budget imorgon ;)

Lite bilder på mej och Ville när vi testade Agnes afroperuk:

1 kommentarer

Malin E

28 Dec 2009 19:25

Men vadå för tråkigt...? :(

Kommentera

Publiceras ej