Oj, vad en helg kan svänga. 
Igår fick jag frågan på jobbet om vad jag skulle göra i helgen, jag svarade att jag bara ska ligga i soffan. 

Men idag har jag varit borta. 
Mari ringde imorse och frågade om vi ville komma förbi på en kaffe. 
Vi fikade och käkade några korvar till lunch innan vi packade in oss i bilarna och åkte till deras båtplats. 

Där fixade vi till bryggan innan jag tog med barnen hem så Mari och Pedda kunde fortsätta på egen hand. 

När de kom hem igen så bestämdes det att det skulle grillas och det var så jäkla gott!! 
Längesen jag åt grillat nu. 
Mari gjorde även efterrätt och först vid sju-tiden drog vi oss hemåt. 
Jag hann inte mer än att bada Liam och stoppa honom i säng förrän Mari var här igen :)

Min baksida stod på tur.
Den har varken fått gräset klippt eller annat fixat sedan förra året (om ens då) så vi rensade så svetten rann. 











































Kommentera

Publiceras ej