I fredags klockan 13.30, efter att ha städat fint runt maskinen och avslutat med en riktigt bra detalj så stämplade jag ut och tog semester. 

De flesta vet väl vad jag tycker om det vid det här laget - jag fixar inte att vara ledig!!
En klämdag eller helg är nog illa, så jag kommer tuppa av utav fyra veckor lång semester. 

Jag måste vara en bra anställd. 
Jag är aldrig sjuk, och även när jag är sjuk så jobbar jag alltid. 
Och så vill jag alltid jobba. 

Men strunt i det nu. 
Vi fick ett tal av ägaren under frukosten där han berättade hur vi låg till just nu, vad som skulle hända i byggnaden under semestern, kommande maskininvesteringar och så tackade han för våra insatser. 
Jag gillar vår ägare. Jag gillar att han uppmärksammar oss och tackar för vårt arbete. Inte för att det behövs, men det är trevligt gjort av honom. 

Vi gick ifrån frukosten med en sommarpresent i handen. 





Kommentera

Publiceras ej