Yes yes yeeeeees!!
Strax efter åttatiden startade jag igång teoriprovet för CNC-certifiering på grön nivå. 

Man har tre timmar på sig att svara på frågor inom 14 olika områden. 
Varje område omfattar antingen tio eller fjorton frågor så utslaget blir det ungefär strax över en minut svarstid på varje fråga. 

Efter en timme och en kvart var jag ganska precis halvvägs igenom provet och tog en kafferast på tjugo minuter innan jag gjorde klart resten av provet och var färdig klockan 10.50. 

Var så jäkla nervös när jag skulle klicka fram resultatet för jag kände att det inte skulle gå så bra på ett område, men jag blev glatt överraskad när det stod Godkänd med gröna bokstäver på alla delar!!!! :)

Nu kan jag lämna det bakom mig, jag nästan all teori skulle jag kunna säga eftersom jag gjort färdigt alla böcker vi ska läsa, och fokusera på den praktiska delen för certifieringen. 



Halvvägs på det första, gröna, steget 

Kommentera

Publiceras ej