Idag var det skola för mig igen. 
Det var det inte för Ville och Milton!

Kommer ni ihåg att jag bråkat med rektorn om en fritidsplats de dagar de stänger för planering?
Idag var en sån dag och rektorn hade ju lovat att se till att vikarie ordnats. 
Och det hade hon säkert gjort också. 
Men vi löste det på egen hand. 
Milton hade blivit lovad att få vara hos Omer och Ville skulle bums vara hemma själv. 
Även Ville fick gå till Omer (och hans mamma) om han ville så han var där en stund på förmiddagen och sedan ensam hemma tills jag kom hem!
Mina duktiga pojkar!!! ❤️❤️

Så stora och ansvarsfulla och fantastiskt...duktiga. 

Jag ringde hem varje rast för att höra hur det gick, och när jag kom hem kl 15.00 hade Ville städat åt mig. 

Jag har lyckats jäkligt bra med mina barn. 
Så det så. 

Kommentera

Publiceras ej