Höstlov.
Herreminje vilken tur att jag ska börja jobba imorgon.
Fast redan idag har jag tjuvjobbat lite. Börjat på låtsas.

Jag lämnade Ville och Milton hos Mari redan klockan 08.00 i morse för att sen åka på jobbet med Liam.
Skulle gå igenom några av de nya arbetsuppgifterna och hur arbetet ska vara upplagt framöver.

Vid lunch åkte vi hem igen, direkt till Mari, för att sätta oss vid ett dukat bord. Mari är bäst hon!

Eftersom det var sista dagen vi kunde umgås tog vi ett parti Alfapet också innan jag och barnen till slut drog oss hemåt.

 

Nu väntar vi bara hem Fredde. Jag har ingen lust att laga mat idag men eftersom det är min sista dag innan jag får komma hem till färdiglagat efter jobbet ska jag försöka mej på något avancerat - pasta med baconsås. Haha.

 

 

Kommentera

Publiceras ej