Sista dagen i Danmark vaknade jag med en rejäl snuva och halsont. Hade ont i hela kroppen och ville mest bara vila.
Idag var jag tvungen att vara hemma från jobbet, och tur var väl det. Även fast samvetet trycker och att jag tycker det är ap-tråkigt att vara hemma en hel dag så var det bäst så, för jag blev sämre under dagen.
Om inte min dåliga mage hänger ihop med förkylningen eller graviditeten så är jag rädd för att jag råkat ut för magsjuka.

Går det nu?

Jag överlåter i vilket fall som helst matlagningen till Fredde idag, för jag orkar då rakt inte...

1 kommentarer

Kimsan

31 Aug 2010 14:57

Tack! Alltid roligt när man får positiva reflektioner ;0). Ja jag tycker om att pyssla och dona och blir lätt rastlös av att bara sitta och göra ingenting, speciellt när jag vet att saker behövs göras, lättare att slappna av t.ex. på kvällen om jag vet att allt är bortstökat! Kram

Kommentera

Publiceras ej