Idag gick jag på jobbet.
Magen är bättre, men hostan är envis och jobbig.
Inte lättast att jobba då inte.

Hade det inte varit för att jag ska ha "folk hos mej" imorgon på jobbet hade jag nog funderat på att stanna hemma igen för att kureras. Men ni vet ju vad jag tycker om att gå hemma...och detta samvete gentemot jobbet.

Hur som helst så är arbetsdagen över och jag fullkomligt längtar efter att få hem Fredde. Så himla mysigt att få längta efter varandra.

På posten idag kom ett brev till Ville, jag är dödsnyfiken på att få se innehållet - men det kanske är hemligt?



Det verkar vara från hans bästa kompis Meja. Meja som "flyttat in till byn" och som bara bor längre bort på cykelvägen här. Tror jag berättat om det innan.
Pojkarna var ute och cyklade igår och stötte på Meja som följde med hem hit.

Mer på posten var en kalleles till Folktandvården för pojkarna.




Kommentera

Publiceras ej