Måndag.
Blev ingen promenad på lunchen idag, istället följde jag med Linda och Catherine till CityGross.

Väl på jobbet igen fick vi celebert besök av Karro, som tyvärr inte kunde stanna länge.

Här hemma hade jag inte funderat ut någon mat till middag så jag messade Fredde och frågade om vi skulle köpa Thai ikväll, men då hade han glömt börsen hemma. Typiskt.
Så han föreslog pizza istället. Igen. Köpepizza.
Huvva då. Jag tog en hamburgertallrik och åt knappt upp burgaren. Men fy vilket dåligt samvete jag har.

Jag är fortfarande sugen på något sött trots att magen är full och jag mår lite halvilla.
Det är så jobbigt. Till råga på allt har jag ingen lunch tills imorgon heller och är rädd att jag måste på affären och handla på lunchen.
Veckan har börjat dåligt och kommer garanterat att fortsätta i det tecknet.

Nu ikväll ringde mamma och tackade för presenten, det var hon som skulle få "Män som hatar kvinnor". Hon hade bara hört bra om filmen och tyckte det var en bra present.

Dagens meny:

Frukost: Morotsbröd med skinka.
Mellanmål: En kiwi och två digistive med philadelphiaost.
Lunch: Någon pasta med kyckling som smakade skit och en banan.
Mellanmål: Ett knäcke och två digistive med philadelphiaost.
Middag: Hamburgare.
Kvällsmål: Yoghurt och müsli.
Kvällsmål 2: Redan här vet jag att jag vill ha en dumlekaka. Så därför skriver jag det och hoppas på att få stryka detta imorgon. Ostkrokar.

Imorgon ska Fredde börja tidigt, en timme tidigare. Hoppas det betyder att han kommer hem en timme tidigare också.
Jag själv jobbar vanligt denna vecka, men nästa vecka är dagis stängt på måndagen så då tänkte jag jobba på onsdagen istället.

Nu ska jag klunka i mej medicin och fortsätta undra när vi kan sluta koka/köpa vatten här i Rottne. Varför får vi inget veta?

En undran till jag här är när jag ska bli kallad till min tremånaders-kontroll hos kirurgen på CLV? Det är ju trots allt...snart fem månader sen. Kanske tar en dubbelkontroll på sexmånaders-kontrollen!? *förvånad*

 

 

 

 

1 kommentarer

Helén

02 Sep 2009 08:35

Går man på 3-månaders koll? Kanske är olika från sjukhus till sjukhus mån tro. För när jag var nere på 6 veckors kollen så sa han inget om någon 3 månaders....jag är ju snart på 4 månader...haha.



Ha en bra dag.

Kram

Kommentera

Publiceras ej