Igår var det en lång dag, idag gick den fort.

Linus dök upp vid 16.30 och någon timme efter det var maten färdig. 


Jag bjöd på bakade potatisar med två röror - en med räkor och en med kyckling & curry.



 Jag tog röran med kyckling och lite creme fraiche.


Linus hade med sej affischer och tidningar till barnen, Milton uppskattade dem mest.

 

Efter maten spelade pojkarna tv-spel och kollade på barnprogram.
När vi hade vilat lite gick vi ut för att kolla på Linus lastbil. Barnen tyckte det var häftigt att få sitta inne i hytten och springa på släpet. De sattes även i arbete!

  

 

Sen gick vi in igen och fikade, jag hoppade fikat eftersom jag syndade tidigare.




Dagens meny:

Frukost: Minibaguetter.
Mellanmål: Inget. Då sov jag =)
Lunch: Pizza från i fredags.
Mellanmål: Tre degestivekex med philadelphiaost.
Middag: Bakad potatis med röra och sallad.
Direkt efter middag: Massa ostkrokar!!
Kvällsmål: Yoghurt med hallon.

Imorgon är det en ny vecka. Ny vägning och nytt resultat. Jag kommer nog inte att hamna över några -36 kg denna gången. Tror jag gått upp från förra vägningen. -34,7 kg är jag nöjd med om jag landar på. Vi får se.

Ny vecka innebär ju nya motionsmöjligheter på luncherna på jobbet också. Det är bra!

Nu ska jag och Fredde knata ner till soffan och se på tv innan det är dags för oss att sova.

1 kommentarer

Malin E

31 Aug 2009 09:20

Oj, va roligt för grabbarna med lastbilen ! Ja, förstås kul att inus hälsade på, men lastbilen.... hahaha...

Kommentera

Publiceras ej